ברוכים הבאים לאתר Shooziy אשר כתובתו https://shooziy.co.il/ (להלן: "האתר").
תנאי שימוש אלה (להלן : "התנאים ו/או תנאי השימוש") מגדירים את הזכויות והחובות בעת השימוש באתר, נא קראו תנאים אלה בקפידה, מפני שהם מהווים הסכם מחייב בינך לבין מפעיל האתר.
השימוש באתר מעיד על הסכמתך לתנאים אלה. התנאים מנוסחים בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד והן מתייחסים כמובן גם לנשים.
תנאים אלה חלים על השימוש באתר ובשירותים הכלולים בו באמצעות כל מכשיר תקשורת (כדוגמת טלפון סלולארי, מחשב כף יד וכו'). כמו כן הם חלים על השימוש באתר, בין באמצעות רשת האינטרנט ובין באמצעות כל רשת או אמצעי תקשורת אחרים.


**חשוב לנו שתשימו לב❤️**

*הנעליים והמוצרים באתר ביבוא מקביל.(לא רשמיות)


  •  בכפוף לתנאי השימוש, המונח "משתמש" משמעו כל אדם אשר עושה שימוש באתר זו בכל דרך וצורה שהיא (להלן: "המשתמש").
  •  ככל ואינך מסכים לתנאי מתנאי השימוש, הנך מתבקש לא לעשות כל שימוש באתר.
  •  הוראות תנאי השימוש גוברות על כל האמור באתר.
  •  תקנון זה יהא מחייב ויפעל לטובת הצדדים, נציגיהם, יורשיהם וכל נציג מורשה אחר שלהם.
  •  מפעיל האתר זוקף לזכותו את הזכות לשנות את תנאי השימוש באתר ללא כל הודעה מוקדמת למשתמשים בו ולא יהיה בכך בכדי לגרוע מתוקפו של תנאי השימוש ותחולתם.
  •  כותרות הפרקים מובאות לשם נוחות והתמצאות בלבד ולא ישמשו בפרשנות תנאי השימוש.
  •  חברת Shooziy משמשת בתור אתר מכירות לרכישת נעליים/תיקים/בגדים.


הרכישה


  • מנהלי ועובדי האתר משתדלים ככל האפשר לשקף תמונות מדויקות להמחשה ככל האפשר.
  •  הרכישה באתר הינה באמצעות כרטיס אשראי\העברה בנקאית\BIT והעסקה תתבצע לאחר אישורה ע”י חברת האשראי\הבנק.
  • החברה שומרת לעצמה את הזכות להפסיק את שיווק ומכירת המוצר בכל עת וכן לשלול זכות רכישה באתר מכירות על פי שיקול דעתה.
  • הרכישה באמצעות האתר כפופה לתנאים המפורטים בתקנון זה.
  • עצם רכישת המוצר באתר תהווה הצהרה מצד הלקוח כי קרא את הוראות תקנון זה, הבין אותן והסכים להן. התקנון מהווה חוזה מחייב בינך לבין החברה.


החלפת המוצרים


  • תינתן אפשרות להחלפת מוצרים שקיבלתם עד 14 ימים באמצעות פניה בעמוד האינסטגרם, בוואטסאפ או במייל שלנו: Support@shooziy.co.il .                                                            אם ברצונכם להחליף לזוג אחר/לשנות מידה, יש לעדכן אותנו באינסטגרם/וואטסאפ ולאחר מכן פשוט לשלוח לנו את החבילה.                                                                                 לאחר קבלת המוצר נוציא לכם משלוח חדש בהקדם האפשרי!
  • במקרה שהחלפה אושרה – יש להשיב את המוצר לחברה כאשר כל העלויות הכרוכות בהחזרת המוצר תחולנה על הלקוח. החלפת המוצר תיעשה כשהוא באריזתו המקורית בצירוף הקופסא וכל הפריטים הנלווים. ניתן לבטל משלוח רק עד 24 שעות מרגע ההזמנה וכל עוד המשלוח לא יצא לדרך ונשלח. ( יש עמלת ביטול של 5% + עמלות סליקה).                                            *כדי לבטל הזמנה יש לפנות לשירות הוואטסאפ בלבד! – 0504455465. 
  • החברה לא תטפל בהחזרת מוצרים שנרכשו באמצעות מקור אחר.
  • עבור מוצרים משומשים לא תהיה אפשרות החלפה וזה יהיה כפוף לשיקול הנהלת החברה האם בוצע במוצר שימוש.
  • לא אהבתם את הנעליים ורוצים לבטל את העסקה? זה אפשרי! במידה וברצונכם לבטל את העסקה ולהחזיר לנו את הנעליים יש לפנות אלינו בווצאפ בלבד! 0504455465.                     לאחר שהביטול אושר יהיה עליכם להחזיר לנו את המוצר על חשבונכם ותכולנה עמלת ביטול בסך 5% או 100 ש"ח הנמוך מביניהם. (כפוף לחוק הגנת הצרכן).                                             יש לפנות אלינו תוך 3 ימי עסקים ממועד הגעת המוצר, לאחר מכן לא תתבצע ביטול לעסקה.
  • לאחר ביצוע החלפת מוצר/מידה לא יהיה ניתן לקבל החזר כספי.
  • חשוב להדגיש כי לאחר ביצוע ההזמנה, אין אפשרות לממש קוד קופון, יש לשים לב ולהזין אותו לפני ביצוע ההזמנה.
  • קיימים מוצרים מסויימים שלא תהיה אפשרות של החלפה/החזרה. (דגמים מיוחדים, מידות בהזמנה אישית ודגמים שמחליפים צבעים בשמש)


אספקה והובלת המוצר


• החברה תדאג לאספקת המוצר ללקוח לכתובת שהוקלדה על ידו בעת ביצוע הרכישה באתר מכירות, תוך 14-18 ימי עסקים.

• החברה לא תהיה אחראית לכל איחור ו/או עיכוב באספקה ו/או אי-אספקה, שנגרמה כתוצאה מכוח עליון ו/או מאירועים שאינם בשליטתה. *ראה ערך תקופת נגיף קורונה- עיכובים עשויים לקחת 5-8 ימי עסקים נוספים* (משוער). (בחודשים נובמבר-דצמבר יתכן ויהיו עיכובים באספקת המוצרים של עד כ-10 ימי עסקים בחגי ה11.11, בלאק פריידי,חג מולד וכו’).

• משלוח המוצר יבוצע לכתובת שנמסרה ע”י הלקוח בעת הרכישה, ואין באפשרות הלקוח לאסוף את המוצר מהחברה. מחיר המוצר כולל את עלות המשלוח.


שירות לקוחות:


• בכל שאלה או בירור לגבי המוצר, ניתן לפנות אל נציגי השירות של החברה בהודעת דיירקט בעמוד האינסטגרם /וואטסאפ(0504455465)/במייל Support@shooziy.co.il


אחריות ושירות


• החברה לא תהיה אחראית לכל נזק ישיר או עקיף הנובע מהשימוש או השימוש השגוי במוצר לרבות כל נזק מקרי, מיוחד, עקיף או תוצאתי – ככל שהחוק מתיר זאת. על הלקוח חלה האחריות וכל סיכון וחובות עבור אובדן, נזק וחבלה לגופו ו/או לרכושו ו/או לרכושם ו/או לגופם של צדדים שלישיים, הנובעים מהשימוש ו/או אי השימוש במוצר, למעט במקרים בהם נקבע כי הנזק האמור נגרם עקב רשלנותה הבלעדית של החברה.


אבטחת מידע ופרטיות


• חברת Sooziy רשאית להשתמש במידע המופיע בטופס על מנת להביא לך את המידע והשירותים המבוקשים. מידע אישי זה לא ייחשף ולא ייעשה בו שימוש נוסף למטרות שיווקיות ללא רשות.

• החברה נוקטת באמצעי זהירות מקובלים על מנת לשמור, ככל האפשר, על סודיות המידע. במקרים שאינם בשליטת החברה ו/או הנובעים מכוח עליון, לא תהא החברה אחראית לכל נזק מכל סוג שהוא, ישר או עקיף, שייגרם ללקוח, אם מידע זה יאבד ו/או יעשה בו שימוש לא מורשה.

• החברה מתחייבת שלא לעשות שימוש במידע המסופק לה ע”י הקונים אלא על מנת לאפשר את הרכישה באתר מכירות ובהתאם לכל דין.

• כפתור “בצע הזמנה” יש משום הסכמה לחברת Shooziy או למי מטעמה לעשות שימוש במידע אישי זה על מנת לספק לך מידע על המוצרים ומידע נוסף באמצעות אימייל או אחר, על שירותים ומשאבים הקשורים למוצרים של החברה. בנוסף, ניתן יהיה להשתמש במידע אישי זה למטרות סקר שוק. באם תחפצו להסיר בכל עת את פרטייך האישיים מרשימת התפוצה של החברה שלחו מייל עם בקשה להסרת המספר \ כתובת דואר אלקטרוני מרשימת תפוצה: למייל: Support@shooziy.co.il באמצעות לחיצה על כפתור “בצע הזמנה” אני מאשר בחתימתי את הטופס ואת תנאיו.


 


קניין רוחני


• כל זכויות הקניין הרוחני באתר מכירות זה הינן רכושה הבלעדי של החברה Shooziy